Warsztaty strategiczne dla menedżerów Montessori w Polsce

Zapraszamy serdecznie na warsztaty skierowane do właścicieli, kandydatów na właścicieli, dyrektorów, trenerów, menedżerów placówek Montessori.

Warsztaty mają na celu wprowadzenie menedżerów Montessori w problematykę związaną z prowadzeniem działalności gospodarczej, stworzeniem optymalnej strategii działania dla swojej firmy. Doradcy Business Solutions w trakcie trwania wszystkich modułów skoncentrują uwagę na kwestiach najbardziej interesujących menedżerów biorących udział w warsztatach.

Po warsztatach jego uczestnicy będą potrafili:

  • Określić główne wskaźniki finansowe placówki
  • Artykułować misję i wizję swojej placówki
  • Określić rodzaj strategii dla swojej działalności
  • Określić pozycję swojej firmy na lokalnym rynku
  • Ocenić i zweryfikować skuteczność procesów zachodzących w firmach
  • Wykorzystywać pojawiające się czynniki wzrostu

Termin: 25 maja 2018, godz. 8:30-16:00

Termin: 25 maja 2018, godz. 8:30-16:00

Miejsce: Sekretariat Polskiego Instytutu Montessori, ul. Lwowska 11/3, 00-660 Warszawa

Prowadzący: Krzysztof Lasota, www.bs-businesssolutions.pl

Cena: 300 zł

Dodatkowym celem warsztatów jest zbadanie, jaka tematyka z zakresu zarządzania firmą, wymaga dostarczenia szerszej wiedzy i jakie wzorce mogą być wspólnie wypracowane dla wszystkich menedżerów Montessori.

Na podstawie warsztatów wypracowany zostanie ostateczny format „Akademii Menedżera Montessori”, której ukończenie będzie gwarantowało sukces biznesowy osobom prowadzącym placówki Montessori.

Moduł I

Po co istnieje Twoja Firma?

  • Trzy fazy funkcjonowania firmy
  • W której fazie jest Twoja Firma

Z czego składa się strategia firmy?

Pięć elementów strategii

  • Misja i wizja
  • Domena działania
  • Przewagi strategiczne
  • Cele strategiczne
  • Funkcjonalne programy działania

Moduł II

4 perspektywy funkcjonowania firmy (stan faktyczny, wnioski, ryzyka, rekomendacje)

  • Finansowa (rentowność)
  • Rynku (klienci, konkurencja)
  • Procesów (poza dydaktyką)
  • Infrastruktury, nauki i rozwoju (ludzie + mapa kompetencji)

Moduł III

Analiza stanu faktycznego

  • Do czego służy SWOT?
  • Jaki rodzaj strategii wybrać?

Moduł IV

Plan działania

  • Priorytety
  • Jak formułować cele (SMART)
  • Krytyczne czynniki sukcesu
  • Znaczenie innowacyjności
  • Czynniki konkurowania (branżowe, ogólne, lokalne)
  • Mapa strategii
  • Kontrola i kpi

Moduł V

Case study strategii rozwojowej na lata 2017-2020 przedszkola prywatnego z Trójmiasta

  • Sytuacja bieżąca
  • Wnioski
  • Ryzyka
  • Rekomendacje
  • Cele i mierniki
  • Plan działania
  • Zrównoważona Karta Wyników

Krzysztof Lasota:

Właściciel firmy Business Solutions Krzysztof Lasota & Partners, Interim Manager

Ekspert ds. strategii i planów rozwoju firm sektora MŚP Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – budował i nadzorował budowę strategii rozwoju dla ponad 200 firm. Od ponad 20 lat zarządzający różnej wielkości zespołami (największy liczył ponad 500 osób), 10 lat doświadczeń korporacyjnych podczas pracy dla spółek z ING. Współpraca z takimi Firmami jak: Premium Financial, Vienna Insurance Group, Nowe Motywacje, Boston Consulting Group, ODiTK, Nationale-Nederlanden, ING Bank i wiele innych. Z sukcesami wdraża najnowsze rozwiązania biznesowe, budował i restrukturyzował zespoły sprzedażowe. Doświadczenie zdobywał w kraju i za granicą uczestnicząc w projektach międzynarodowych. Autor i współautor wielu wdrożonych projektów, między innymi: strategii i programów rozwojowych, podniesienia jakości sprzedaży i obsługi, standaryzacji działań marketingowych, utrzymania pracowników, rekrutacji i wdrażania kandydatów do pracy, budowy ścieżek kariery pracowników, systemów motywacyjnych dla różnych grup pracowników, sprzedaży franczyzowej. Praktyk, umiejący dobierać odpowiednie instrumenty stosownie do bieżących potrzeb.

Szkolenie i edukacja
Wybierz program aby dowiedzieć się więcej lub dokonać rejestracji

Studia podyplomowe

Montessori dla Najmłodszych

Program przedszkolny (2,5-6)

The pre-school program (2,5-6 years)

Program wczesnoszkolny
(1-3)

Program szkolny
(4-6)

Program gimnazjalny

Program wakacyjny
Newsletter
Najnowsze informacje o Instytucie
Kalendarze
Terminarz spotkań wszystkich programów
Kontakt z nami
Prześlij zapytanie lub podziel się swoją opinią

Newsletter
Najnowsze informacje o Instytucie

Kalendarze
Terminarz spotkań wszystkich programów

Kontakt z nami
Prześlij zapytanie lub podziel się swoją opinią
Polski Instytut Montessori - wszelkie prawa zastrzeżone
ul. Mozarta 4, 02-736 Warszawa
Tel.: 667 87 93 00
Projekt i wykonanie: InforpolNET


Tel.: +48 781 693 705

Warsztaty strategiczne dla menedżerów Montessori w Polsce

Zapraszamy serdecznie na warsztaty skierowane do właścicieli, kandydatów na właścicieli, dyrektorów, trenerów, menedżerów placówek Montessori.

Warsztaty mają na celu wprowadzenie menedżerów Montessori w problematykę związaną z prowadzeniem działalności gospodarczej, stworzeniem optymalnej strategii działania dla swojej firmy. Doradcy Business Solutions w trakcie trwania wszystkich modułów skoncentrują uwagę na kwestiach najbardziej interesujących menedżerów biorących udział w warsztatach.

Po warsztatach jego uczestnicy będą potrafili:

  • Określić główne wskaźniki finansowe placówki
  • Artykułować misję i wizję swojej placówki
  • Określić rodzaj strategii dla swojej działalności
  • Określić pozycję swojej firmy na lokalnym rynku
  • Ocenić i zweryfikować skuteczność procesów zachodzących w firmach
  • Wykorzystywać pojawiające się czynniki wzrostu

Termin: 25 maja 2018, godz. 8:30-16:00

Termin: 25 maja 2018, godz. 8:30-16:00

Miejsce: Sekretariat Polskiego Instytutu Montessori, ul. Lwowska 11/3, 00-660 Warszawa

Prowadzący: Krzysztof Lasota, www.bs-businesssolutions.pl

Cena: 300 zł

Dodatkowym celem warsztatów jest zbadanie, jaka tematyka z zakresu zarządzania firmą, wymaga dostarczenia szerszej wiedzy i jakie wzorce mogą być wspólnie wypracowane dla wszystkich menedżerów Montessori.

Na podstawie warsztatów wypracowany zostanie ostateczny format „Akademii Menedżera Montessori”, której ukończenie będzie gwarantowało sukces biznesowy osobom prowadzącym placówki Montessori.

Moduł I

Po co istnieje Twoja Firma?

  • Trzy fazy funkcjonowania firmy
  • W której fazie jest Twoja Firma

Z czego składa się strategia firmy?

Pięć elementów strategii

  • Misja i wizja
  • Domena działania
  • Przewagi strategiczne
  • Cele strategiczne
  • Funkcjonalne programy działania

Moduł II

4 perspektywy funkcjonowania firmy (stan faktyczny, wnioski, ryzyka, rekomendacje)

  • Finansowa (rentowność)
  • Rynku (klienci, konkurencja)
  • Procesów (poza dydaktyką)
  • Infrastruktury, nauki i rozwoju (ludzie + mapa kompetencji)

Moduł III

Analiza stanu faktycznego

  • Do czego służy SWOT?
  • Jaki rodzaj strategii wybrać?

Moduł IV

Plan działania

  • Priorytety
  • Jak formułować cele (SMART)
  • Krytyczne czynniki sukcesu
  • Znaczenie innowacyjności
  • Czynniki konkurowania (branżowe, ogólne, lokalne)
  • Mapa strategii
  • Kontrola i kpi

Moduł V

Case study strategii rozwojowej na lata 2017-2020 przedszkola prywatnego z Trójmiasta

  • Sytuacja bieżąca
  • Wnioski
  • Ryzyka
  • Rekomendacje
  • Cele i mierniki
  • Plan działania
  • Zrównoważona Karta Wyników

Krzysztof Lasota:

Właściciel firmy Business Solutions Krzysztof Lasota & Partners, Interim Manager

Ekspert ds. strategii i planów rozwoju firm sektora MŚP Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – budował i nadzorował budowę strategii rozwoju dla ponad 200 firm. Od ponad 20 lat zarządzający różnej wielkości zespołami (największy liczył ponad 500 osób), 10 lat doświadczeń korporacyjnych podczas pracy dla spółek z ING. Współpraca z takimi Firmami jak: Premium Financial, Vienna Insurance Group, Nowe Motywacje, Boston Consulting Group, ODiTK, Nationale-Nederlanden, ING Bank i wiele innych. Z sukcesami wdraża najnowsze rozwiązania biznesowe, budował i restrukturyzował zespoły sprzedażowe. Doświadczenie zdobywał w kraju i za granicą uczestnicząc w projektach międzynarodowych. Autor i współautor wielu wdrożonych projektów, między innymi: strategii i programów rozwojowych, podniesienia jakości sprzedaży i obsługi, standaryzacji działań marketingowych, utrzymania pracowników, rekrutacji i wdrażania kandydatów do pracy, budowy ścieżek kariery pracowników, systemów motywacyjnych dla różnych grup pracowników, sprzedaży franczyzowej. Praktyk, umiejący dobierać odpowiednie instrumenty stosownie do bieżących potrzeb.

Edukacja

Newsletter
Najnowsze informacje o Instytucie
Kalendarze
Terminarz spotkań wszystkich programów
Kontakt z nami
Prześlij zapytanie lub podziel się swoją opinią

Newsletter
Najnowsze informacje o Instytucie

Kalendarze
Terminarz spotkań wszystkich programów

Kontakt z nami
Prześlij zapytanie lub podziel się swoją opinią

Polski Instytut Montessori - wszelkie prawa zastrzeżone
ul. Mozarta 4, 02-736 Warszawa
Tel.: 667 87 93 00
Projekt i wykonanie: InforpolNET